פרשת: מידע לא זמין עבור המיקום והתאריך המבוקש | (ירושלים) 

דף הבית > > עמוק פנימה

עמוק פנימה

רצונך להכיר את עצמך באמת? את ה’אני’ היותר פנימי” אמיתי” שורשי ועמוק? להתוודע אל ה’אני’ המתגבר על הקשיים” המסיר את המסכות” המדלג על החולשות והפרטיות? להיפגש עם ה’אני’ השמימי” הטהור” העליון” שלא נמשך אחר החיצוניות? להתרענן ב’אני’ המביט על כל העולם בעין טובה” האוהב את כל הבריות ומאמין בהן? להתיישר מול ה’אני’ שלא נכנע לתבניות המחשבה המקבעות וחונקות את החיים” המטמטמות את המוחות” מקובלות ככל שיהיו? להתחזק ב’אני’ המלא הגבורה” היודע לצאת למלחמה בכל הכוח” כיוון שנצרכת ואמיתית היא? להתמלא ב’אני’ המלא חסד” נתינה” השפעה” הלוקח אחריות” החפץ בעילוי ותשובת כל אנושות? להתעודד ולהתנחם מה’אני’ המלא ביטחון ואמונה בה'” גם בתוך מורכבות” קושי וסיבוך ארוך? להתרומם אל ה’אני’ המוכן למסור את נפשו” ואת כל אשר לו ע”מ לגלות את שם ה’ בארץ?
אעוץ לך עצה יקרה” של אחד מגדולי נביאי ישראל” כיצד תוכל לצלול עמוק פנימה” בדרך למילוי מאווייך אלה: “שִׁמְעוּ אֵלַי רֹדְפֵי צֶדֶק מְבַקְשֵׁי ה’ הַבִּיטוּ אֶל צוּר חֻצַּבְתֶּם וְאֶל מַקֶּבֶת בּוֹר נֻקַּרְתֶּם. הַבִּיטוּ אֶל אַבְרָהָם אֲבִיכֶם וְאֶל שָׂרָה תְּחוֹלֶלְכֶם כִּי אֶחָד קְרָאתִיו וַאֲבָרְכֵהוּ וְאַרְבֵּהוּ” (ישעיהו פרק נא). בוא והיפגש באמת” בפרשיות העוסקות בשורש האומה” במקור מחצבתנו” התוודע אל ה-D.N.A הלאומי הנצחי. עיין בפסוקים” דקדק בפרשנים ובמדרשים” והאברהמיות שגנוזה בך תתעורר ממילא ותפרוץ החוצה” רוח שמימית תנשב בגחלי נשמתך הלוחשות” וטבעך האמיתי” כאש מתלקחת יתגלה עוד ועוד” אם רק תאפשר לו. ולא רק באברהם אבינו הבט” גם ביצחק וביעקב” בשרה רבקה רחל ולאה” “שכל אחד ואחד מישראל חייב לומר מתי יגיעו מעשי למעשי אבותי …” (תנא דבי אליהו רבה פרק כה)” אך התחל במסכת הגדולה של אברהם. הרי גם הקב”ה התחיל באברהם” “האדם הגדול בענקים” (יהושע יד טו” מסכת סופרים כא ט). “עמודו של עולם” שהשיג דרך האמת” והבין קו הצדק מתבונתו הנכונה” וידע שיש שם אלוה אחד” והוא מנהיג הגלגל” והוא ברא הכל” ואין בכל הנמצא אלוה חוץ ממנו” וידע שכל העולם טועים… ושיבר הצלמים… והתחיל לעמוד ולקרוא בקול גדול לכל העולם” ולהודיעם שיש שם אלוה אחד לכל העולם” ולו ראוי לעבוד” והיה מהלך וקורא ומקבץ העם מעיר לעיר ומממלכה לממלכה” עד שהגיע לארץ כנען והוא קורא” שנאמר: וַיִּקְרָא שָׁם בְּשֵׁם ה’ אֵל עוֹלָם” (בראשית כא לג)” וכיון שהיו העם מתקבצין אליו ושואלין לו על דבריו” היה מודיע לכל אחד ואחד כפי דעתו” עד שיחזירהו לדרך האמת” עד שנתקבצו אליו אלפים ורבבות” והם אנשי בית אברהם” ושתל בלבם העיקר הגדול הזה” וחבר בו ספרים…” (רמב”ם ע”ז פ”א). גדול בעלי החסד שבכל הדורות” שביתו פתוח לכל אורח” בעל ה’עין טובה” והרוח נמוכה” והנפש השפלה'” (אבות ה יט)” הנלחם בארבעת המלכים” “נְשִׂיא אֱלֹהִים” (בראשית כג) ועוד ועוד.
רק כך תכיר את עצמך באמת” מיניקת מעמקים מנשמת אלוהים אשר בקרבך” המוטבעת בחותם אופי האבות והאימהות” כיוון שכוח ומהות השורש לעולם מצוי בענפים. פתח לבך ישראל” אל כל האור והטוב אשר בקרבך” בכוחך להגביה שחקים” לחיות חיים רוחניים ומקוריים” חדש ימיך כקדם.
פרוייקט מוזיקלי חדש של המחבר

להאזנה/ רכישה:

www.Gan-raveh.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

וַיִּזְבַּח זְבָחִים לֵא-לֹהֵי אָבִיו יִצְחָק
Shape-2
machon
חֶרְדַּת אָדָם יִתֵּן מוֹקֵשׁ וּבוֹטֵחַ בַּה’ יְשֻׂגָּב. לפ’ ויצא/ זיו רוה
Shape-2
machon
בִּרְצוֹת ה’ דַּרְכֵי אִישׁ גַּם אוֹיְבָיו יַשְׁלִם אִתּוֹ
Shape-2
machon
ווַיֵּעָתֶר לוֹ ה’
Shape-2
machon
כְהוֹצִיאָם אֹתָם הַחוּצָה
Shape-2
machon
ברכת אברהם לדורות
Shape-2
machon
הִתְחַדְּשׁוּת וְתִקְוָה. ליום הכיפורים
Shape-2
machon
שִׁתּוּף הָרַחֲמִים בַּדִּין. לפ’ בראשית/ זיו רוה
Shape-2
machon
אנחנו בע”ה נצליח
Shape-2
machon
וְעָשִׂיתָ מַעֲקֶה לְגַגֶּךָ
Shape-2
machon

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן