פרשת: מידע לא זמין עבור המיקום והתאריך המבוקש | (ירושלים) 

דף הבית > > אם הסתכסכת עם אשתך -אם הסתכסת עם בעלך – פנו ל”אושיה”

אם הסתכסכת עם אשתך -אם הסתכסת עם בעלך – פנו ל”אושיה”

כמובן” לפני הכול” אל תסתכסכו. הניסיון מראה שרוב הסכסוכים בין בני זוג” הם על שטויות והבלים” דברים של מה בכך. אדרבה” נישואים הם הזדמנות לאדם להתעלות מעל עצמו” להשתחרר מכבלי האני” לשמח את השני. כמה נעים לדבר בנעימות” כמה ישר לדבר בישרות” כמה יפה לבנות בית נאמן באהבה ואחווה ושלום ורעות. שלא לדבר על הילדים” שזקוקים לאבא ולאמא שאוהבים זה את זה. ואם הילדים מרגישים שיש מתח בין הוריהם” אז הם נהרסים” נכתשים” מתוסכלים” והופכים בעצמם לבעייתיים. לכן אם אינכם מרחמים על עצמכם” לפחות רחמו על ילדיכם.

א
אבל אם אינכם מצליחים ליישר את ההדורים” אם החיים הפכו לגהינום” אם כלו כל הקיצים” והחלטתם על גירושים” בכל זאת אל תחפזו. פנו לייעוץ זוגי דרך “אושיה”. שם תקבלו ייעוץ על ידי מטפלים” פסיכולוגים ויועצים מנוסים” שיספקו לכם עזרה בהתנדבות תמורת תשלום לא גבוה של דמי רצינות.

ב
אך אם גם זה לא עזר” אז פנו שוב לאושיה כדי לקבל עורך דין או טוען רבני” גם זאת בהתנדבות במחיר נמוך של דמי רצינות” והם ישתדלו לגשר ביניכם לבוא להסכם גירושים ביחס לחלוקת רכוש” מזונות” משמורת וביקורים. גם אם נפרדים ומתגרשים” אפשר להישאר ביחסים טובים וחייבים להישאר ביחסים טובים. לא לשכוח שיש ילדים בתווך.

ג
אם גם זה לא מצליח” אז אותם עו”ד או טו”ר יסייעו לכם באותו תשלום נמוך של דמי רצינות” בתהליך המשפטי. כמובן לא בבית-המשפט אלא בבית-דין רבני. כבר כתב רבינו הגדול הרמב”ם שהדן על פי משפטי הגויים” “הרי זה חירף והרים יד בתורת משה רבנו” (הלכות סנהדרין כו ז) ונפסק בשולחן ערוך (שו”ע חו”מ כו). בעיניו תורת ד’ לא שוה! וזה גם עלבון לאומי” כי לאנגלים יש חוק אנגלי” לצרפתים קוד נפוליאון” לתורכים חוק תורכי” – וליהודי יש חוק יהודי. וכתב רבנו הרב צבי יהודה: “יש במדינת ישראל דברים מכאיבים שיש בהם חילול השם מרובה. בייחוד שתי הצרות הנוראות: מערכת המשפט במדינה המשתמשת בחוק הרומאי” העותומני והבריטי” ואפילו ההוטנטוטי” ואילו במשפט ישראל האמתי בחושן משפט” לא נסמכו ולא מסמיכים…” (לנתיבות ישראל ב קס).

ד
ואחרי הגירושים” אותם היועצים והפסיכולוגים” עדיין במחיר נמוך של דמי רצינות” ילוו אתכם” כי אתם עדיין נשארים שני הורים לאותם הילדים” ועליכם לתפקד יחד בהרמוניה כדי לשמור על הבריאות הנפשית והאושר של ילדיכם האהובים.
*
וכמובן אנו פונים לפסיכולוגים וליועצים” וכן לעורכי דין ולטוענים רבניים: אנא עשו חסד והתנדבו כל שנה שני תיקים בדמי רצינות” כאמור לעיל.
וד’ יברך אתכם וכל אשר לכם.

(אושיה – פתרון משברים משפחתיים ברוח יהודית1700502234 )

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

יוֹאָב בֶּן צְרוּיָה הַתַּקִּיף
Shape-2
machon
אָנָּא” מִיכַל אִשְׁתִּי
Shape-2
machon
את אחי אנכי מבקש
Shape-2
machon
אַבְנֵר בֶּן נֵר הַצַּדִּיק
Shape-2
machon
עשרת הדברות של המלחמה בקורונה
Shape-2
machon
מֶתַח בְּבֵית שָׁאוּל – מְגִלַּת דָּוִד 75
Shape-2
machon
הלכות חנוכה בזמן קורונה
Shape-2
machon
אַבְנֵר בֶּן נֵר פּוֹרֵשׁ – מגילת דויד 76
Shape-2
machon
חיסון קורונה – כן או לא?
Shape-2
machon
ב”ה יֵשׁ לִי יְלָדִים – מְגִלַּת דָּוִד 74
Shape-2
machon

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן