פרשת: מידע לא זמין עבור המיקום והתאריך המבוקש | הדלקת נרות: 18:33 | הבדלה: 19:52 (ירושלים) 

דף הבית > > אהבת אמת

אהבת אמת

‘ותורה מה תהא עליה? הרי כרוכה ומונחת בקרן זוית” כל הרוצה ללמוד יבוא וילמוד.’
[ קידושין סא” א]

אני רואָה אותךָ. אני מרגישה אותך. אני רואה כיצד אתה מנסה לאחוז בי” להרים אותי מקרן זווית” ולשמוח בי. וגם אני בך. אולי אפילו יותר ממה שאתה שמח בי אני שמחה בך. כל כך חיכיתי לך. חיכיתי מאוד לרגע הזה בו נתייחד” אני ואתה” לבד” ללא שותפים” שמחה שלמה.
הרגעים הראשונים היו כל כך מיוחדים” הטעם של הראשוניות” והתמימות” והרצון להתאחד ולהתחבר” היית מתבונן בי בפליאה” בשקיקה” ולעיתים ראיתי בעיניך גם קצת יראה” פחדת” שמא אני גדולה מכפי מידותיך” שמא אני רחוקה מהשגותיך” שמא אתה לא ראוי. ואני הראיתי לך פנים שוחקות” פנים מאירות” קיוויתי לצעוד איתך יחד” לאט לאט בדרך המיוחדת שבי.
אבל אז לפתע” שבת והנחת אותי בקרן זווית” והלכת. בלי הסברים” בלי הקדמות” פשוט נעלמת” וכשחזרת” זה כבר לא היה זה. ראיתי אותך מתבונן בי” מנסה שוב” אך שורותי התבלבלו לך” ולא הצלחת להבין מה אני אומרת לך. הכל פתאום היה נראה לך לא ברור ולא מחובר. עיניך שהתבוננו בי פעם בפליאה ובצמא” הסתכלו בי כעת בבלבול ובתמיהה” נדמה היה לי שראיתי בהם שמץ מהאויב המסוכן” הייאוש” וכל כמה שניסיתי להאיר לך פנים” לא הצלחתי. פער נוצר בינינו.
אבל אז חזרת! שוב אחזת בי” והיה לי נדמה שהפעם זו אחיזת אמת” “אחזתיו ולא ארפנו”” ושוב הרמת אותי מקרן זווית” ולאט לאט התחלנו שוב להאיר פנים זה לזה. אפילו היה נדמה לי שמצאתי חן בעיניך” ושאתה מבין סוף סוף כמה אני שלך” מתאימה לך” מחכה רק לך. אותיותי ציפו לך” לעיניך הטובות שיבואו ויתבוננו בי” בתוך תוכי” ילמדו וידעו אותי” וכבר עמדתי גם אני לתת לך את כל כולי” ” חדשים גם ישנים דודי צפנתי לך”.
אבל אז שוב נעלמת. פשוט קמת והלכת” ואני נותרתי שוב לבדי” ולבי קרוע מצער. לא עלי” על שוממותי” ועל ביטולי. אלא עליך. על ביטולך אתה. על כך שבזמן הכל כל כך מועט שיש לנו יחדיו” לפני ששאר השותפים נכנסים לתמונה” לפני שצרכי החיים ידחקו בך” ויטרידו אותך” בזמן המועט הזה אתה לא איתי. כאן ולא כאן. נוגע ולא נוגע. “אין ולאו ורפיא בידיה”” וממילא גם אני רפויה” וכוחי תש כשכל פעם אני נעזבת מחדש” חוזרת מבוישת לקרן זווית” זו מין גזירה כזו “תעזבני יום” יומיים אעזבך”. זה הדדי.
ועדיין אני ממתינה. מחכה לך. רק לך. לחיבור המיוחד שרק שנינו יכולים ליצור. אם רק תתמסר. כל כולך. וגם אני לך. אם נשקע יחד באהבת אמת. ותרים אותי מקרן זווית” ותשימני כתר לראשך” תתגאה בי. תכיר בערכי כמו שאני מכירה בערכך שהוא רם ונישא מאוד.
אז נצטרף זה לזה. כמו צורף שמכניס את הזהב והכסף לכור ההיתוך וצורף אותם יחד” להיותם אחד ממש” מחוברים ואוהבים “צְרוּפָה אִמְרָתְךָ מְאד וְעַבְדְּךָ אֲהֵבָהּ:”

תגיות: אהבת אמת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

די לחרבות הברזל | הרב אייל ורד | יומן מלחמה 6
Shape-2
הרב אייל ורד צבא
אל תירא ישראל | הרב אייל ורד | יומן מלחמה 5
Shape-2
הרב אייל ורד צבא
אל תירא ישראל | הרב אייל ורד | יומן מלחמה 5
Shape-2
הרב אייל ורד במדים
תעלומה בדרך לפורים: מה עושים כשחודש אדר – נעדר?
Shape-2
Processed with VSCOcam with hb1 preset
הטבתן? ערבתן? הדליקו את הנר!
Shape-2
machon
לראות מעבר לקיר
Shape-2
machon
הבור של החבר שלך יכול לתקוע גם אותך…
Shape-2
machon
זבח משפחה
Shape-2
machon
הנסתרות לה’ אלקינו והנגלות לנו ולבנינו.
Shape-2
machon
היחלצו… מנגיעות אישיות
Shape-2
machon

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן