פרשת: מידע לא זמין עבור המיקום והתאריך המבוקש | (ירושלים) 

דף הבית > > כיצד בוחרים בנישואין מתוך מריבה ב’

כיצד בוחרים בנישואין מתוך מריבה ב’

גדעון ויעל חזרו לפגישה נוספת. “מה שגרם לי לחזור”” אמר גדעון” “זו ההערה שלך שאולי בכלל עוד לא חיינו חיי זוגיות באמת ושכדאי לחוות אותם בזוגיות הזאת. גם פגשתי השבוע חבר בעבודה שנישא בשנית. הוא אמר לי שהוא מוצא את עצמו עם אותן בעיות” רק עם אשה אחרת…”
“זה ממש לא מחמיא לי”” נכנסה יעל לדבריו.”אתה נשאר איתי בלית ברירה?…אני כבר לא יודעת אם אני רוצה להישאר אתך במצב כזה”. היא הפנתה את גבה אליו ונראה היה שהגיעו למבוי סתום.
נראה לי שלאחרונה” האצבע קלה מידי על הבחירה לצאת מהנישואין” אצל זוגות בגילאי נישואין שונים וברמות אינטליגנציה שונות (וזה נושא למאמר אחר).
“אני מבינה שאתם עדיין לא החלטיים אם להמשיך בנישואין ממקום אמיתי ושלם. אני מרגישה שכמעט כל קושי או משבר” יגרום לכם למחשבות ורצונות לצאת מהנישואין. האם זה נכון?”
“האמת שכן”” אמר גדעון. “חשבתי שנישואין זה כיף. בלי חפירות מיותרות. עבודה” אוכל” ילדים” חברה” מנוחה… מה צריך יותר מזה? גם ככה זה עמוס מידי ואני מוכן להשקיע. אבל כל פעם היא לא מרוצה ממשהו ואני מוצא את עצמי מצטדק” מתנצל” או נרדם תוך כדי הדיבורים שלה ואז היא נפגעת ועושה מזה סיפור ומאשימה שלא איכפת לי ממנה. שלא תחשבי” אני גם עוזר בבית. עם כל מה שאני עושה” היא אומרת שלא איכפת לי” אז זה מייאש… תביני…”.
העברתי את מבטי אליה” כמזמינה אותה להגיב. “זה נכון כל מה שהוא אומר וזאת בדיוק הבעיה שלי. עבודה” ילדים” עזרה בבית וכל מה שאמר” זאת המחויבות שלו והוא גם באמת אחראי. אבל מבחינתי זה לא שווה אם הוא לא רואה אותי” את האישיות שלי” את הרגשות שלי. זה יפה מצידו לבצע את כל המטלות. אבל אני לא מרגישה שיש לו יחס אישי כלפי. זה העיקר בנישואין מבחינתי. לא חיפשתי רק מפרנס ועוזר. אני זקוקה לחווית קשר אישי מספק ומרגש. אם אין את זה” אין לי מה להישאר בנישואין האלה.”
“מה עוד היא רוצה ממני?! את יכולה להסביר לי?” הגיב גדעון בתסכול ובתרעומת. “אני לוקח אחריות ועושה הכל” דווקא משום שאיכפת לי ממנה ואני אוהב אותה. איך היא לא רואה את זה…”.
“אני כאן ואני אענה לך”” אמרה יעל.”אני זקוקה לדיבורים שלך. להתעניינות בי” ליחס רומנטי ואני אשמח להחזיר לך בכפליים…”
גדעון נראה נבוך מדבריה של אשתו וחצי חיוך הסתמן על פניו” אולי בזכות הבקשה הרומנטית.
“אני חשה שעתה זו הזדמנות לברר אתכם” מהי המטרה הזוגית. כשאדם מתכנן נסיעה” הוא מתחיל לנסוע רק לאחר שיש לו ידיעה ברורה מהו היעד. מכיוון שהפגישה מסתיימת” אני מציעה שתגיעו לפגישה הבאה” עם היעד הזוגי של כל אחד מכם. אני מניחה גדעון” לפי ארשת פניך שגם אתה מעוניין ביחס רומנטי ובהתעניינות של יעל בך.
“למה בדיוק את מתכוונת במטרה זוגית?”שאל גדעון.
“תהיה הבמאי של סרט שאתה רוצה לראות בו את עצמך ואת אשתך. בדמיון הזה” תראה בעיקר איך תיראה מערכת היחסים בינך לבין יעל. גם את יעל” תכיני את הסרט שלך. את הסרט הזה תשמרו במחשבה ואשמח “לצפות” בו בפגישה הבאה.
התחושה שלי הייתה שהם עברו את צומת פרשת הדרכים והם בוחרים בנישואין. נחיה ונראה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

“הגדת ההורים” – בנישואין | אסתר אברהמי
Shape-2
Processed with VSCO with ke1 preset
בניית הזוגיות ע”י ההכנות לפסח | אסתר אברהמי
Shape-2
Processed with VSCO with ke1 preset
מעכבי אחריות אישית בנישואין | אסתר אברהמי
Shape-2
אברהמי1
אחריות אישית בנישואין | אסתר אברהמי
Shape-2
אברהמי1
מ”הסתר אסתיר” ועד “ותלבש מלכות” – בנישואין | אסתר אברהמי
Shape-2
אברהמי1
חיזוק הזוגיות, מתוך השתיקה והמתיחות בנישואין | אסתר אברהמי
Shape-2
אברהמי1
שגרת חיים ברוכה בנישואין | אסתר אברהמי
Shape-2
אברהמי1
האשמות בין בני זוג בנישואין | אסתר אברהמי
Shape-2
אברהמי1
זוגיות אחרי לידה | אסתר אברהמי
Shape-2
אברהמי1
האם יש מצב ביניים בשלב המבוגר של הנישואין? | אסתר אברהמי
Shape-2
אברהמי1

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן