פרשת: מצרע | הדלקת נרות: 18:31 | הבדלה: 19:50 (ירושלים) 

דף הבית > > ביום השואה הבינלאומי – מי בינלאומי?

ביום השואה הבינלאומי – מי בינלאומי?

אכן מאורע כביר שראשי ממשלות רבים בעולם באו אל מדינתנו להשתתף בצער על השואה. אך עדיין יש לשאול. יום השואה הבינלאומי – מה העניין הבינלאומי – היום או גם השואה?
לצערנו גם השואה. לא רק הגרמנים הארורים” שנמחק מהם צלם אלהים” אלא גם עמים רבים שיתפו פעולה או שתקו או לא עזרו. נתנו לבנות מחנות השמדה בארצם” לא פוצצו את פסי הרכבות לאותם מחנות” סירבו לתת מחסה ליהודים בארצם” ועוד ועוד. אכן” גם העמים האחרים” ברובם הגדול” היו שותפים של עמלקיות זו” במישרין או בעקיפין” במעשים או בשתיקה.
האם לקחו אחריות? האם תיקנו? האם ביקשו סליחה? ויש לדעת שבקשת סליחה אינה אמירה בעלמא. מעשה בראש ממשלה של מדינה מסוימת שביקר בכותל ואמר: היה לו חלק בשואה” סליחה.
זה הכל?! על ששה מיליונים הרוגים” די במילה אחת?!
זאת ועוד” שגור בפי רבים שהאנטישמיות לבשה לבוש חדש של אנטי-ציונות. ב”ה” יש לנו מדינה” יש לנו צבא. אך יש לנו אויבים” שמצפים יום יום להשמידנו. האיראנים הציבו בסוריה מאתיים וחמישים אלף טילים מופנים נגד מדינת ישראל. אז אולי תאמרו לי” ידידים יקרים של יום השואה הבינלאומי” מה אתם עושים נגד זה? בלבנון הקימו יחידות קומנדו לאלפים שמטרתן לכבוש את ישובי הצפון ועוד. אז אולי תאמרו לי בטובכם איפה אתם” ידידים.
ועוד” ב”ה יש לנו מדינה. אמנם זו מדינה קטקנטונת אך אנו מאוד אוהבים אותה ומסרנו נפשנו בשבילה ומוסרים נפשנו בשבילה. אז אולי תאמרו לנו למה אתם תומכים באלו שרוצים לחתוך ממנה חלקים. בהתחלה הבטיחו לנו האנגלים ועוד אומות העולם שטח מסוים” אך בסוף הפרו הבטחתם ונתנו את הרוב לערבים. ועתה שוב מעלים רעיון לעשות רשעות כזאת. אז אני שואל אתכם: איפה אתם. לקחת מעם את מדינתו” זה כמו לעשות לו שואה. לחתוך ממנו חלק ממדינתו” זה כמו לעשות לו שואה חלקית.
חזרנו לאותה צביעות עולמית: מילים” הן בזול. דבר נבחן על ידי מעשים. אמנם גם למילים יש ערך” לרצון יש ערך” לביקור רבתי עם יש ערך” ללא ספק. ועל זה אנו מברכים אותם ומוקירים אותם. אז זו רק חצי מלאכה. ואידך זיל גמור. את השאר” אנא סיימו.

תגיות: יום השואה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

יוֹאָב בֶּן צְרוּיָה הַתַּקִּיף
Shape-2
machon
אָנָּא” מִיכַל אִשְׁתִּי
Shape-2
machon
את אחי אנכי מבקש
Shape-2
machon
אַבְנֵר בֶּן נֵר הַצַּדִּיק
Shape-2
machon
עשרת הדברות של המלחמה בקורונה
Shape-2
machon
מֶתַח בְּבֵית שָׁאוּל – מְגִלַּת דָּוִד 75
Shape-2
machon
הלכות חנוכה בזמן קורונה
Shape-2
machon
אַבְנֵר בֶּן נֵר פּוֹרֵשׁ – מגילת דויד 76
Shape-2
machon
חיסון קורונה – כן או לא?
Shape-2
machon
קורונה וקונספירציה
Shape-2
machon

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן