פרשת: צו | הדלקת נרות: 18:16 | הבדלה: 19:34 (ירושלים) 

דף הבית > > הִתְחַדְּשׁוּת וְתִקְוָה. ליום הכיפורים

דף הבית > יום הכיפורים > הִתְחַדְּשׁוּת וְתִקְוָה. ליום הכיפורים

הִתְחַדְּשׁוּת וְתִקְוָה. ליום הכיפורים

מה אאחל לעצמי בין כסה לעשור לשנה החדשה? אאחל שהתקווה שהתרוממתי אליה בראש השנה” שהכל בדרך לתיקון העליון” תישאר כל השנה. שהאמונה שאין שליט מִבִּלְעָדָיו ורק הוא מנהל את ההיסטוריה תתמיד בלבי. אני מוֹדָה שבלי לשים לב” חדר מעט יאוש בלבי בשנה שחלפה. הסיבוכים של התקופה הם רבים כל כך” הקליפה מרימה ראש מכל פינה” וכל היום רק מצטלמת. כבר נהיה מפחיד לשמוע חדשות. גם הקורונה הזו” שבגללה המציאות השתנתה כל כך ועדיין לא רואים את הסוף. אך אשרי ואשרי חלקי שהגיע ראש השנה והתרוממתי כל כך. התפילות מילאו אותי שוב בתקווה ובאמונה עמוקה שהכל ממש לטובה. הכל חלק מתוכנית אלוקית עליונה שנבחרתי להיות השותפה מרכזית בהגשמתה. אולי באופן מעשי לא בכל המערכות אני יכולה לפעול” אך בשמים יש לי הרבה מה לפעול. השינוי שבשמים הוא העיקר וממנו תוצאות חיים לכל המתרחש בארץ. המלכת ה’ בלבי תשנה את כל המציאות. אחרי הלב המתפלל שלי ימשכו כל לבבות האנושות. השינוי בעצמי יגרום למציאות כולה להתעלות” אני יודעת זאת בוודאות.
והנה עכשיו מגיע יום כיפור” ואני מתכוננת להתחדשות גדולה. אני רוצה להתחיל שוב פעם מחדש” להרגיש לבנה כמו דף חלק” ואני מוכנה לעבוד קשה בשביל זה. אני נחושה ברצוני להתקרב בכל כוחי אל ה’ אלוקי ונכונה להשתנות. אני רוצה להתנקות מכל חטא” ולהשתדל לחשוף את אור נשמתי בתחומים שבהם עד עכשיו פחות הצלחתי. כבר מעכשיו אני גדלה. עוסקת בסליחות” עוסקת בתשובה” בווידויים מעומק הלב. אין כאן דיבורים מהפה ולחוץ אלא זביחת נפשי בלב נשבר. אני אוספת את בניי למקום פנימי” ומאחדת אותם סביב העבודה הרוחניות ששייכת אליהם. מהמצב הכי מורכב אני הולכת להפתיע את כולם. אלה שלוחמים בי ולועגים לי עכשיו” לא ירחק היום שיבואו בהכנעה ויעריכו אותי מחדש באופן נכון. קרב היום שיבקשו אלו ממני הדרכות ויטעמו רוחניות אלוקית רק מהקירבה אלי” אחרי שיכינו עצמם לכך.
אני מכינה את עצמי לשנה החדשה. ואתם בניי אשר גידלתי” פנו מקום בליבכם” ותנו לטוב האלוקי שבנשמתי לשכון בקרבכם שכינת כבוד. התדמו אל ה’ בכל הנהגותיכם ואור האהבה בין הדומים יופיע. סלקו מעליכם את השפעות העמים” ותנו לשם ה’ להופיע בכל מערכות המציאות מתוך תשובה מאהבה. בקשו את אור התורה” את ארץ ישראל השלמה” את משיח בן דוד” את השבת הסנהדרין ואת בית המקדש” כי באלה יתוקן הכל. היו שותפים” כל איש לפי כישרונותיו” למפעל האלוהי של גאולת ישראל” כי אחת היא עם גאולת שם ה’ בארץ. היטהרו מכל פחיתות בין אדם למקום ובין אדם לחברו ושימו עצמכם כלים לשליחות האלוהית. על דף חדש לבן צחור נאפשר לשנה חדשה להופיע” לאור חדש שיזרח על ציון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

וַיִּזְבַּח זְבָחִים לֵא-לֹהֵי אָבִיו יִצְחָק
Shape-2
machon
חֶרְדַּת אָדָם יִתֵּן מוֹקֵשׁ וּבוֹטֵחַ בַּה’ יְשֻׂגָּב. לפ’ ויצא/ זיו רוה
Shape-2
machon
בִּרְצוֹת ה’ דַּרְכֵי אִישׁ גַּם אוֹיְבָיו יַשְׁלִם אִתּוֹ
Shape-2
machon
ווַיֵּעָתֶר לוֹ ה’
Shape-2
machon
כְהוֹצִיאָם אֹתָם הַחוּצָה
Shape-2
machon
ברכת אברהם לדורות
Shape-2
machon
הִתְחַדְּשׁוּת וְתִקְוָה. ליום הכיפורים
Shape-2
machon
שִׁתּוּף הָרַחֲמִים בַּדִּין. לפ’ בראשית/ זיו רוה
Shape-2
machon
אנחנו בע”ה נצליח
Shape-2
machon
וְעָשִׂיתָ מַעֲקֶה לְגַגֶּךָ
Shape-2
machon

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן