פרשת: מצרע | הדלקת נרות: 18:31 | הבדלה: 19:50 (ירושלים) 

דף הבית > > האויב המיסיונרי – חשיפת הקשר הנוצרי אוונגליסטי המיסיונרי

האויב המיסיונרי – חשיפת הקשר הנוצרי אוונגליסטי המיסיונרי

בעשרת ימי תשובה (תשע”א) התקיים בבנייני האומה” ביוזמת הרב שלמה אבינר” הכינוס (הרביעי) שמטרתו להביא למודעות ציבורית רחבה את התפשטות התופעה והחדירה הנוצרית מיסיונרית לכל אושיות חיינו. דנו בהשלכות ובסכנות וכמובן בהיבט ההלכתי. בכנס זה נחשפו נתונים קשים על פעילות המיסיון בארץ. דיברו בו רבנים מכל קצות הקשת הדתית חרדית” חברי מועצת הרבנות הראשית” רבני ערים” ישובים והתנחלויות.
“המאבק הזה איננו דתי או חרדי וגם לא מאבק קיצוני” זהו מאבק יהודי קיומי.” פתח בדברים אלו הרב יהודה דרעי” רבה של באר שבע” חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ויו”ר הוועדה למניעת התפשטות המיסיון בארה”ק ברבנות הראשית.
“יש להוריד את המסכה שלהם” זו לא קרן ידידות ולא ידידי ישראל” אלה נוצרים לכל דבר”” הרב שלמה אבינר קרא לרבנים ולמנהיגי העם לצאת בגלוי ולהתריע על הסכנה” “אל לנו להיות נאיביים” הנוצרים אויבים מתמיד. הם נחמדים אלינו” מבינים אותנו” רוצים לתרום הרבה וכך לחדור לתוכנו ולגייס לעצמם נשמות יהודיות”.
הרב שמחה הכהן קוק רבה של רחובות התייחס לרמב”ם ב”אגרת תימן” המבאר” שכל כת חדשה שקמה הציבה לעצמה מטרה מרכזית לרוקן את היהדות מדתה ואמונתה. הנוצרים שולחים מאות מיסיונרים” להשפיע בכוח הכסף. החדירה לצערנו הרב היא גם למוסדות תורה ולרבנים. המתקפה גדולה וצריך לבלום אותה. רוצים לקחת את נשמותינו ואת ארץ קודשנו.
הרב אלחנן בן נון” רבה של שילה שהנחה את הערב הדגיש כי בכל שלב היסטורי בעם היהודי” בימי הבית הראשון והשני” ועתה לקראת בית שלישי” הגויים מריחים “גילוי שכינה”” ורוצים להתחבר ע”פ דרכם” לנכס לעצמם ולפגוע במהלך. האוונגליסטים מתחברים לצד הלאומי הישראלי” זו סכנה אדירה” כי כשאנו מרגישים מבודדים אנו נסחפים לכל אהדה ושוכחים את שורש המגמה.
הרב שלום דב ליפשיץ יו”ר יד לאחים” חשף שיטה חדשה: הם מתגיירים! מורים לחבריהם לשקר ולקבל על עצמם יהדות” ולחדור ביתר קלות. הרב קרא לגייס מאמצים לתיקון החוק נגד המרת הדת.
בפני באי הכנס הוצגה מצגת” ראשונה מסוגה” שחשפה את הקשר הנוצרי אוונגליסטי מיסיונרי מההיבט ההיסטורי והמציאות בשטח. כיום פועלים מאות עמותות” קרנות וארגונים נוצרים אוונגליסטים בארץ” 140 קהילות משיחיות” יהודים למען ישו ועוד” שהם הזרוע המבצעת ב”קירוב” והטבלה. 20.000 התנצרו!
תקומת מדינת ישראל נוגדת את עיקרי משנת הנצרות” (מקעקעת את טענתם שהם הממשיכים האמיתיים…) לכן לדעתם על ישראל לקבל את האמונה במושיע הנוצרי” כי היא חלק מתהליך ביאתו השנייה. זה ייעודה וזכות קיומה” ולכן יש להשקיע בה ולבנות כוחות השפעה מבפנים ומבחוץ.
שיטת החדירה” הכיבוש וההכנעה” היא בהזרמת כספים במאות מיליוני דולרים ב”מסע צלב הכסף” שהחל לפני 30 שנה. בין הארגונים הנוצריים הגדולים” השגרירות הנוצרית ICEJ ” גשרים למען השלום BfP” נוצרים ידידי ישראל CFI” נוצרים למען יש”ע CFOIC” קרן האחווה הבינלאומית לנוצרים ויהודים IFCJ – היא הקרן לידידות” ועוד. הארגונים קשורים זה בזה”יש להם תכניות מיסיונריות” והם תומכים בארגונים מיסיונרים ובקהילות המשיחיות.
בחוה”מ סוכות התקיים כינוס בהשתתפות אלפי צליינים בבנייני האומה. כנס שמד ומיסיון” בחסות השגרירות הנוצרית ובשיתוף ארגונים מיסיונרים” כגון “עצרת מלך המלכים” הממוקם במרכז כלל בירושלים” והקהילות המשיחיות.
הרבנות הראשית לישראל פסקה איסור השתתפות יהודים בכנסי השגרירות הנוצרית ובצעדה עם הצליינים. גדולי רבני הדור הוציאו פסיקות איסור קבלת כספים מהנוצרים” הקרן לידידות והאגי.
בדברי הסיכום הבהיר הרב צפניה דרורי” רבה של קרית שמונה” שהבעיה המרכזית אינה גורמי החוץ” אלא הרבנים החייבים להילחם כנגד 200.000 אנשים שנכבשו על ידם” והם אינם מונעים את קבלת הכספים מהנוצרים ומאפשרים למיסיון לפעול בחופשיות. הנוצרים הצליחו לשעבד אליהם עסקנים דתיים ורבנים חשובים!
צריך לפעול כנגד הגופים שנותנים להם יד” ולהציג עמדה ברורה.
חייבים לקבוע את הנושא” כנושא גורלי בסדר היום הציבורי.
חייבת להיות הירתמות של המערכות הציבוריות” הרבנות הראשית” רבני ערים” כלל הרבנים והתגייסות ציבורית רחבה למגר את התופעה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

האויב המיסיונרי – חשיפת הקשר הנוצרי אוונגליסטי המיסיונרי
Shape-2
machon

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן