הנפש והגוף במהרה של: שמחה אוריה בת רחל יפתח ידידיה בן רחל משה נריה בן רחל (חולה נפש) בניה אברהם בן רחל רחלי בת שמחה מיכל עלי ברוך בן אורה
להצלחה,
לרפואה ולשמירה של: משה בן רחל ראשל חיים בן שמחה מיכל שמחה מיכל בת ריקיטה ברוך בן שמחה מיכל
לע"נ
הילד עובדיה רועי בן שלומית רעות ז"ל.
לרפואת
מנשה בן אכסה בתוך שאר כל חולי עמו ישראל- אמן.
לרפואת
סימה בת יסכה בתוך שאר ישראל. אמן.
לע"נ
ההורים תהילה בת שושנה, וארמון בן שרה.
לרפואת
דוד בן אילה ולרפואת יצחק בן רות. לרפואת רחל בת חסיה בתוך כלל ישראל. לע"נ יצחק בן סעדיה.
להצלחת
משפחת נבון. להצלחת משפחת סמדר מחדרה. לרפואה שלמה ליעקב כהן בן חסיבה, יעקב סולימני בן שרה, הרצל סולימני בן שרה, זיווג הגון וחזרה בתשובה יובל דוד בן שולמית.
על השיעור: נתיבות עולם , נתיב אהבת הרע פרק שני פסקה ח'
איך יתכן שניתן לחלוק על הקב"ה? אחד מהדמיונות הילדותיים זה שהקב"ה הוא דיקטטור, הקב"ה לא עושה דבר בעולמו מבלי להתייעץ עם פמליה של מעלה, לעתים כשהנביא מציית להקב"ה זה לא בסדר כמו אצל נח לעומת אברהם אע"ה שהתנגד לרצון ד' להחריב את סדום ועמורה, יש שני סוגים לרצון ד', שמימי מצד מידת הדין וארצי, כשיש סתירה בין הרצון השמימי לארצי נולד משהו חדש שהוא ניצוץ לרצון המקורי, לא תמיד הקב"ה רוצה שמה שהוא אומר גם יתבצע
האם הרב יכול להוסיף עוד נקודה להבהרה בנושא של הרצון השמימי והרצון הארצי כפי שזה בא לידי ביטוי בפרשת העקדה ( שגם היא מחולקת בתחילתה שם אדנות ובהמשכה שם הויה) ולתת את ראייתו בנושא מבחינת מה היה הרצון האלוקי בנושא העקדה.
זה גם מתקשר לפרשת השבוע בתיוג של השיעור פרשת וירא.